Content is King!
Media Access er et byrå som fokuserer på både inbound og outbound strategier. Vi ønsker å dele ulike strategier innen digital markedsføring, sosiale medier, trender og mye mer samt hvordan man kan bruke disse metodene for å øke salget.
“Our job is not to create content. Our job is to change the world of the people who consume it.”
Blogg
Bør man annonsere i Bing?
Bing er søkemotoren til Microsoft og kjent for mange. Vi får stadig spørsmål om det i heletatt er noen som
Google fyller 20 år 27.09.2018
Denne uken har Google har bursdag. 20 år gammel. Det er rart for oss å forestille seg en hverdag uten
Viktigheten av raske mobiltilpassede nettsider
Vi forbrukere er stadig på farten, og nytt i det siste 10-året er at vi har med oss en mengde
Digital forbrukeratferd
Vår digitale forbrukeratferd er i konstant forandring. Det tilkommer ny teknologi, ny informasjon, nye beslutningsverktøy, nye leverandører, nye betalingsløsninger osv.
Digital markedsføringsstrategi, hva bør man tenke på?
Den kanskje aller viktigste jobben i markedsføringsfaget skjer før man i det hele tatt starter noen markedsaktiviteter. Man er nødt
Facebook i endring
Så langt har 2018 vært et utfordrende år for Facebook, og Mark Zuckerberg har virkelig fått høre det. Nå ser
On average, we find that 68% of ad spend is wasted.
Our audits help us identify these gaps so we can quickly jump in and fix them.
We’ve combined the power of machine learning and critical thinking into a magical formula to drive both efficiencies and growth to your Google Ads campaigns. The perfect marriage
of machine and human.
Podcast
Media
Ellevill vekst for Google og Facebook
I følge en ny studie publisert i kampanje vokser stadig markedet for digital annonsering i Google og Facebook.
De tre kjempene Google, Facebook og Snapchat omsetter i år for ca. 5,9 milliarder kroner i Norge. Dette er ca 1 milliard mer, eller en økning på rundt 23% ift. 2017.
Black Friday og høysesong for netthandel
Vi er allerede godt inne i fjerde kvartal og står