At Facebook annonsering kan være svært effektivt, er en dårlig skjult hemmelighet.
Over 3.5 millioner nordmenn er aktive på Facebook, så det er ingen tvil om at også deres målgruppe befinner seg her.
Det er likevel mange faktorer som spiller inn for hvilke resultater man klarer å skape.
Viktige spørsmål man bør stille seg selv før man kommer i gang kan være:
  • Hva er vårt mål med annonseringen?
  • Hvordan skal vi nå målet?
  • Hvilket budsjett har vi til rådighet?
Når man har gjort seg opp noen tanker om dette, må man finne en strategi og velge en annonsetype som passer bedriftens mål.
Deretter kommer segmentering av målgruppe, før tekst og bildebruk må tilpasses det hele.
Med andre ord er ikke gode, kostnadseffektive kampanjer laget i en fei.
Vi i Media Access har kompetansen som behøves for å hjelpe dere på veien til lønnsom annonsering.
Ønsker du å vite mer, eller vil lese noen referanser fra våre kunder på Facebook?